Wednesday, July 8, 2009

..::pengakuan yang jujur::..

01. Saya sedang mendengar : zaara menjerit nk aiskrim
02. Mungkin saya patut: diet
03. Saya suka : tarik hidung zaara..gaduh ngn ddy..
04. Sahabat-sahabat baik saya : shafa,fit..
05. Saya tak paham :
nape bdk2 zaman skrg sk amik gamba dpn cermin..ingt kiut sgt la tu..
06. Saya kehilangan : kunci rumah
07. Ramai yang berkata : muka zaara mcm sy ms kecik2 dulu..
08. Makna nama saya :
beautiful n gorgeous.
.
09. Cinta itu adalah : family kecil saya(mmy+ddy+zaara)
10. Di suatu tempat, Seseorang sedang : haikal n daniel tgh main ps2 kat atas..
11. Saya akan cuba : jd mmy n isteri terbaik
12. Ayat SELAMANYA membawa maksud : forever..mcm kasih syg sy utk zaara n ddy..
13. Telefon bimbit saya : memilki semua ciri2 yg sy perlukan..plg best blh amik gmbr zaara
14. Bila saya terjaga dari tidur : msti zaara ngah mlalak nk susu..
15. Saya paling meluat apabila : seseorg xpgg pd janji, hipokrit,xsetia n xjujur, curang etc....
16. Pesta/Parti adalah : tmpt utk bkumpul ngn family n jp ngn kaum kerabat yg dh lm xjupe..
17. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : ikan guppy
18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :23+ espclly got my own money..not ptptn ya..
19. Hari ini : nk g jahit bju n jln2 ngn zaara
20. Malam ini saya akan : update sales saree n perfume
21. Esok pula saya akan :
dk umh, surf internet, main ngn zaara n msk utk adik2 yg sgt pmalas
22. Saya betul-betul inginkan : jam tangan baru
23. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : w
hite head kt muka dk makin hilang ..guna la Eumora..
24. Pusat membeli-belah atau arked permainan :of course la shopping complex
25. Makanan Barat atau Jepun : western..
26. Bilik yang terang atau gelap :
xgelap sgt..xterang sgt.
.
27. Makanan segera adalah : megi cup, kfc, mcd, nuget
28. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : ape2 hal calling la..
29. Tag ini datang dari :
blog paeh goblog..hahaha

No comments:

Post a Comment